Stress i allmänhet

Gud vad jag är trött idag! :O Det bev lite stressigt i förmiddags på jobbet, så kanske är därför... Vi var bara två pedagoger på 13 barn. Uuh, fetingjobbigt, byta blöjor, ta av ytterkläder och se till så att dom inte slåt ihjäl varandra. men det gick bra sen iaf!

Kom hem gick förbi ica och köpte lite stuffs till imon, gick hem och började laga kvällsmat, köttfärssås och spagetti. Samtidigt skulle jag laga chokladcupcakesen, och ja det blev stressigt och jag jag fick smått panik och vattnen kokade över och sen massa skit, haha! Tur att jag var ensam hemma ^^ Men nu är iaf cupcakesen färdiga och köttfärssåsen blev väl oki iaf!

Imon börjar jag inte förens 8:45, så jag hinner få lite frukost på sängen och sådära. Slutar dock inte förens 16:45, men faktiskt bättre att ha sovmorgon på sin födelsedag än att sluta tidigt...

Nu tvingar Mattias mig att kolla på SouthPark, iiiisch!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Southparksanajsa :D

2009-03-25 @ 20:34:11

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0