Torsdag kväll

Godkväll!

Nu har Mattias och jag kommit hem från en trevlig kväll tillsammans med hans kompisar! (: Vi skulle gå till nån grej som, eh, ja iaf någonting med deras skola och dricka öl men sen fick dom inte servera öl, så vi gick till en annan bar och satt däroch chillade och drack en öl. Lucky star, fint namn iaf!
Halsen är inte bättre, har ätit alvedon och halstabletter hela dagen, men ja, har ju inte feber eller så såatte jag överlever!
Hahaha men idag hände det en skitkul grej... Jag, Mattias och hans två kompisar stod och väntade på en av Mattias kompisar flickvän vid tuben vid KTH. Och så står vi där och snackar och så kommer den fram en tjej till mig och typ; "Ursäkta... Eh, jag måste bara säga att jag gillar din stil, snyggt! Ja det är en tvångsgrej jag har, måste säga det till dom som jag tycker det.... Men ja, snyggt! Ja, vad heter du då?" Och sen tog vi i hand och jag sa vad jag hette och sen gick hon och hennes kompis iväg. Hahaha, snacka chokande liksom! Tror dock inte att hon var helt stabil, hög? Mattias fick iaf den känslan också, men alltid kul med en kommentar. (För er som undrar hade jag mina rosa chinos påmig, converse och bruna axelväskan från lindex...)

Nej nu ska jag bums krypa i säng, sova och upp imon 05:30. Jobba lite och sen ska vi till Stefan och lina på kvällen. Mm justde, ska köpa cola-gelé-ormar också<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0