Vårmelodi

Oki, fett underbart att det flyger en massa måsar utanför mitt fönster och låter. DET är sommarkänsla<3 Satt idag på vilan och skrve upp en liten lista med saker jag vill göra i sommar, bl.a åka till Danmark&Malmö över en helg, dricka Piggelindrinkar och äta megastorabullar med rosa strössel på!
Igårkväll när jag inte kunde somna så låg jag och tänkte en massa, förstås, och så kom jag på att jag faktiskt har två till par Converse under sängen, mina RED-converse och conversen som Simone köpte åt mig i NY. Plockade fram dom nu efter att jag kommit hem, tänkte ha dom röda på jobbet eftersom dom är plastiga och inte släpper in så mycket vatten (dock har jag helt totalt fel storlek, typ en storlek för liten, och eftersom dom är av plast typ så töjer dom sig inte, ajaj. Men aja, fett coola är dom så jag får stå ut!). Nu ska jag skära upp lite vattenmelon hade jag tänkt!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Ma

Måsarna har även kommit hit!! Sitter på kyrk korset o skriker.... Visst är det vår/sommar kännsla!! Kram Ma

2009-03-31 @ 07:30:42

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0