090518

Hejhejhej!

Domedagen
: Jag har tänkt på denna dagen som Domedagen med stort D enda sen i fredags. Blä, usch & FY, idag skulle jag ju irnga till Ica och säga att jag inte skulle jobba där. Jag ställde klockan på 9, för jag skulle ringa runt tio. Och sen gjorde jag det. Jag gick ut till huset på trädgården där vi har frysen, för att få snacka ifred. Jag ringde och hjärtat slog ungefär 200 slag i minuten. Men allting var över på på typ mindre än två minuter. Visste, han blev väl lite sur men han förstod. Så nu är allting fixat och I'm happy!

Idag: Vet inte riktigt vad jag ska göra idag... Eh, tror jag ska leta reda på tidningspapper och packa ner tekanna och tekoppar, typ. Gå ut och gå lite med kanske?

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0