090527

Hejhejhej!

Om två timmar sitter vi på tåget tillväg till SiESTA! Är fett pepp, det kommer bli bäst!<3
Mattias ligger och sover i soffan jämte mig, han hade visst inte sovit någonting alls inatt :/ Så han tar en behövlig tupplur! Jag har fixat iordning mig, alltså sminkat och fixat håret lite, och så ska jag snart kippa bort mitt Hultfredsband-06, för det är så jävla slitet!
I micron står just nu kycklingfilé och tinar, vi hade tänkt att äta rejält innan vi kommer dit, så vi slipper krabba med det direkt liksom. Först sätta upp tältet, sen traska till Maxi och köpa groggvirke (till Mattias) och jag ska ha ett par gummistövlar för 200 pix!
Nu ska jag packa iordning det sista (min väska är astung), så hörs vi antagligen på söndag!

Hejdå Hultsfred! :'(




Och här kommer några bilder från igår när Anna och Emmelie kom på besök!
     
1. Anna
2. Emmelie
3. Jag och kattrumpa
4. Katten som ville vara med oss och käka hallonmuffins!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0