Kemer, Turkiet, dag 4och5

Dag 4. Det regnade hela dagen. Blev lite uppehall och vi bestamde oss for att promenera in till Kemer och kika i lite affarer. Nar vi kommit typ halvvags oppnas himmlen och det verkligen oser ner regn. Vi springer till nagra affarer och staller oss under taket. Det slutar inte regna. Vi bestammer oss for att springa vidare, det ar typ runt 3dm vatten langs trottoarkanterna. Skorna ar genomvata, trojorna, ja allting, HAHA! Vi khommer iaf in till Kemer tillsist, och da har dejt typ slutat regna. Vi spenderar nagra timmar dar i stan, jag tar 15 kort pa olika katter. Vi gar hem och chillar pa hotellet.

Dag 5. Wohoo, FINALY SOL<3 At god frukost och sedan ut till poolen. Kl 10 var det typ 20 grader varmt. Love it. Har helt enkelt chillat vid poolen hela formiddagen, atit lunch och spelat minigolf dar jag kom delad etta med Stefan! Sedan tog vi siesta och jag sov i 3 timmar, hehe. Nu har vi precis varit och atit pa kinarestaurang, 10 sma ratter. Det var gott, for jag har typ aldrig atit pa kinarestaurang innan. Pa schemat nu star det att spela Yatzy typ. Jag har brant mina fotter JATTEMYCKET, HAHAHAH! Normalt, jag vet!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0