Turkiet, Kemer, dag 1och2

Turkiet, Kemer.

Dag 1. Vi flog ifran Arlanda vid halv sju,tror jag, pa lordagsmorgonen. Flygmaten var god och vi fivk en skitgod Mockaruta till efterratt. Mattias svimmade nasan na han skulle ga pa toa (bakis, ej druckit mycket och lagt tryck i flygplanet), sa det var liksom coolaste grejen som hande under flygresan. Det fanns inga terrorister pa flyget hellet, SKONT!  Blev forresten stoppad i sakerhetskontrollen pa Arlanda. ar helt saker pa att det var sprutan, men sa fragar dom mig /Ha du en bok i vaskan?- Jag typ, eeeh.. Aaah, och en tidning ocksa, ni kan kolla.. Dom typ /Nee du kan ga/ HAHAH!
Hotellet. Efter en timmes lang bussresa till hotelet, med en helt oki buss, var vi fett trotta. Vi gick och at lunch forst. Bufe med en massa olika saker att valja emellan! Brod, pommes frites, massa olika sallader och oliver, ost, fisk och kalkon, massa olika kakor... Svart att valja mellan allting, men oj vad gott det var! Efter det bar en piccolo upp vaskorna till rummet, sen gick Mattias och Stefan och badade. Det var inte alls bra vader, en massa moln och sa blaste det, sa jag kande inte alls for att bada, sa jag och Lina drog ner och laste bok salange. Pa kvallen at vi bufe igen, och jag at goda maranger! Mattias och jag somnade vid kvart over nio.


ag 2. Idag sa har det varit/ar de jattefint vader och typ 25 grader varmt! LOVE IT! Jag har druckit en massa drikar (det ar typ max 2cl spit i sa det ar heeelt lugnt, haha), men har ansalange inte fatt natt paraply eller natt annat fint i :( Mattias har fatt en naken kvinna i sitt glas. Jag vill ocksa ha... Har iaf solat en massa och redan borjat fjalla pa ryggen, HAHAH, men ska skrubba mig ikvall. Om en timma nugefar sa ska vi ga och ata pa restaurangen igen, och imon ska vi ga till nan marknad som saljer fisk och santdara som bonder brukar salja. Kan bli intressant!

Hoppas att ni kan lasa fastan jag inte skriver med svenska bokstaver med prickar ovanfor, haha, men det finnt inte. Trak!
Hoppas att ni har det bra hemma i Sverige, medans vi har det bast har i Turklandet!


Kommentarer
Postat av: Ma

Åhh....låter härligt!! med all go mat o de fina vädret! :-) Här har det regnat i natt, vet inte om de va mycket eller lite?? så det är mulet idag...men det gör ju inget eftersom jag jobbar! Ha det så gott o njut av livet!! Hälsa

Kramar ma

2009-05-04 @ 08:21:18

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0