Packningspaus

Packa: Egentligen ska jag packa, men åh, jag kommer liksom inte igång! Det mesta är packat, det är typ bara toagrejerna och handbagaget som ska fixas iordning men ja, jag kommer altid på roliga saker att göra, haha! Fast mest beror det nog på att jag inte vet vilken väska jag ska ta...

Fräsch: Äntligen, ÄNTLIGEN, har jag rakat benen. Fatta att jag känner mig riktigt fräsch nu eller! Har inte rakat på typ 2-3 veckor eftersomjag tänkte att benen blir ju så mycket lenare om man sparar och sen rakar av allting på en gång. Sagt och gjort, jag har sparat och känt mig hur osexig som helst. Men nu är det borta och heeej mina lena smalben, HAHAH!




Nyinköpta solbrills och två nya pocketböcker till resan, mums.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Åh! "14 år till salu" är jättebra! Läste precis ut den=) Den är jättehemsk men fruktansvärt bra!!

2009-05-01 @ 18:29:02
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0