091103, 09:59

Igårkväll medan jag satt och kollade på "Ullareds-serien" blev jag väldigt yr i huvudet. Gah, jag hatar när jag blir det! :@ Så det var bara att gå och lägga sig och vänta på att man somnar och hoppas att det är borta när man vaknar ige. Det var det, som tur var! Ingen yrsel idag, dock är jag lite tjock i huvudet...
Jag har ätit frukost och nu börjar precis "Efter tio" med Malou. Det är faktiskt riktigt bra morgonunderhållning, kollar på det vare dag haha!
Nu måste jag välja kläder och borsta håret. Har en känsla av att jag kommer missa bussen idag, hoppas verkligen inte att jag gör det!

Psst, idag fyller Ansgar fem månader! :D

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ska vi hitta på något i helgen?

2009-11-03 @ 12:00:56
Postat av: Rosanna såklart ;)

Grattis Ansgar!! Din header är btw sketsnygg :D

2009-11-03 @ 12:07:55
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Ja den a riktigt snygg :)

Oh tack ska du ha ! :)

2009-11-03 @ 12:31:01
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: Kickilina

Hallojs...fick du inte skivan???? Hoppas verkligen att den kommer idag.. Betalar Pe så länge elr?

2009-11-03 @ 15:40:07
Postat av: Ma

Ha ha.... nästan lite vuxenvarning? att titta på morgonprogram?? (igentligen önskar jag att jag oxå skulle kunna titta på sånt!)

Gratta Ansgar så mycket! :)

Kramelikram

2009-11-03 @ 15:45:39
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0