091104, 09:22

Morning morning!

Inatt har jag sovit bra, öh typ.. Det är så jävla grått utanför fönstret att hag int hade bangat på att stanna inne under filten all day long. Men det går inte för jag ska jobbaaaaa! Och så måste jag gå ut med Ansgar innan jobbet, han har väldigt mycket spring i benen idag. OCH IKVÄLL ÄR DE "TRUE BLOOD"<3333 Som jag har längtat!
Innan dess ska jag ifs införskaffa en kattbur till Ansgar för hans gamla är förliten. Det kan ju vara ganska bra tidsfördriv om inte annat eftersom väntan till att "True Blood" ska börja brukar bli så jävla lång (VARFÖR BÖRJAR DET KL 22??!)!
Well, nu ska jag väl ta på mig lite kläder, idag är det byxdag precis som igår så det blir alltså byxor. Mer än så vet jag dock inte om mitt klädval idag, så jag ska dyka in i garderoben, typ nu!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0