091113

Idag är det visst fredagen den 13:e, ingenting som jag lagt märe till än iaf. Jag är frukstanvärt trött idag, har huvudvärk och mår lite illa. Sov inget vidare inatt heller, plus att jag började tidigt imorse. Ingen bra kombination.
Ska åka till Östermamlmstorg och träffa Mattias för att handla mat när han smsar, vilket borde vara snart.
Sitter iaf i vår utäddade bäddsoffa och kollar på "Ghost Whisperer", det är bra fastän jag sitter på helspänn och hoppar högt när Ansgar nyser. Han är förresten helt jätteelektrisk och ger mig en massa stötar hela tiden, skitknepigt!
Jag har iaf lyckats diska all vår disk och nu står den på tork. Känns bra att jag orkade med det iaf, imorgon ska jag ta tag i städandet. Och idag fick jag förresten reda på att jag nog inom 2-3 veckor ska börja jobba 32 timmar i veckan eftersom en på jobbet blir sjukskriven. Superduper at jag finally får jobba lite mer= mer pengar i januari när jag kanske flyttar! Vet ju inte hur det blr än, får reda på förstahandsintagningen i början av december såatte! Typ tre veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: Ma

Håller tummarna för att du kommer in!!

Kram

2009-11-15 @ 22:03:21
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0