091118

Tjabba!
Idag har morgonen gått riktigt sakta. Jag ska inte gå till bussen förens om typ 20 minuter, galet! Har dock inte sminkat mig eller borstat tänderna men det gör jag på ett kick. Har kollat på "Efter tio" med Malou, Filip&Fredrik var där<3 Ikväll kommer do vara på "Förkväll" också, ska såklart kolla då också!
Btw, igår på jobbet var det en skitsöt liten cocker spaniel (jag är nästan säker på att det var det iaf) som kanske ska vara hos oss på jobbet typ forever! Det är tjejen som lagar maten's hund. ÅÅÅÅH<3 Haha såfort jag kom innanför dörren igår så la jag märke till vattenskålan och filten, och när jag kom in i det andra rummet så såg jag kopplet, kul att dte var det första jag såg liksom. Hunden som heter Nella var iaf supersöt, idag ska jag pussa lite mer henne om hon är där!

Kommentarer
Postat av: Marcus

"Det är tjejen som lagar maten's hund"

Jag fick läsa den biten två gånger, haha.

Men kokerskans hund, med andra ord :p

2009-11-18 @ 12:45:53

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0