50-års partajet

I lördags var det ju som sagt 50-års partaj! Var faktiskt inte alls bakis dagen efter, trots x antal druckna glittercider! Passade på att dricka en massa för;
1. Det var gratis för mig
2. DOM HADE RÖD GLITTERCIDER<333
Jag blev pretty happi måste jag säga eftersom dom röda inte säljs längre (dom röda är så mycker mer fina än dom vita glitterciderna!). Spelade en massa bowling också, fick beröm för mitt hår+mina strumpbyxor/skor! Blev glad och generad. Jag dansade vals (alltså var ja EJ nykter) med Anna och vi gjorde faktiskt några lyft, tror vi ska söka in till "Let's dance" alltså. Vi hade vunnit så himla lätt!










Kommentarer
Postat av: CARRO

åh fan va gött med cider!

2009-11-24 @ 16:05:11
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

va fin du var i hellugg <3

2009-12-03 @ 15:50:09
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0