091127

Nu står det några muffins i ugnen som jag tänkte att vi skulle ha när vi åker bilen ner till Småland igen. Chockladmuffins är grejen alltså<3 Packade mina kläder gjorde jag faktiskt redan igår, så nu ska jag bara slänga ner smink, hårspray och skor. Plus Ansgars grejer dårå... Vi ska ut och gå i en timme sen precis innan vi åker, så han blir lite lugnare i buren. Har även köpte ett spray som ska lugna katter, ska spraya i buren så han verkligen kan slappna av (jag hoppas det funkar!).
Det finns en massa saker som jag ska göra men jag kommer inte ihåg vad det är! :O Jättestörigt! Doppresenten är iaf nerpackad och det är ju typ det som är det viktigaste. Äh, kommer väl på det eller så får jag chilla en timme innan det är dags att gå ut med Ansgarälskling<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0