091128

Grattis Martin på födelsedagen, får jag börja med att säga! Tänk att min lillebror (well han är ju bara ett år yngre än mig men iaf!) fyller hela 19 år!

Klockan är nu 07:44 och jag har redan varit vaken en timme. Gick upp tidigt så jag skulle hinna äta lördagsfrullis med mamma och Anna som skulle iväg tidigt. Nu sitter jag i soffan och kollar på "Vänner"<3 Ska börja fixa iordning mig inför dopet snart, vi ska åka 9:15 typ.
Och kolla vad jag fick av mami och Anna som typ adventspresent;



Så himla fin! Kommer kännas jättehemskt att öppna den så får se hur jag gör. Nu ska jag fixa iordning mig så jag slippet stressa. Outfiten lägger jag upp här sen om internet fortfarande funkar då!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Grattis på födelsedagen Martin! :D

Synd att du inte postade 3 min innan, alltså 7:47 ^^

2009-11-28 @ 20:22:07
Postat av: elin

Ooh chokladkalender. Synd bara att det alltid är lite halvskabbig choklad i. Att tvingas att äta den varje dag är lite deppigt, så thank god för uppiggande hello kitty!

2009-11-29 @ 00:05:48
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0