17:04

RÖD HAR KOMMIT DAG, ÅÅÅÅH<33 Lyssnar på andra låten nu, "Taxmannen"! Det här gjorde ju SÅ min dag!
Har ju kommit hem nu som ni förstår. Jag har redan kastat in en tvätt i maskinen och ringt och bokat en tid för kastrering, jag fick en redan på fredag! Så kl. 7:15 ska jag vara hos veterinären! Passar bra eftersom jag börjar jobba vid 7:45.
Jag har förresten målat mina naglar skitcoolt, är ganska stolt faktiskt haha! Checka in liksom;

Dom är liksom rutiga! Allt med hjälp av tejp och nagellack! Ikväll blir det House<3 på fyran, mm, wonderful!

Och till Stefan; Japp, vi kan nog ses i helgen. Mattias snackade om det igår såatte, han nämde lördag men kolla du med honom eftersom jag verkligen intr känner till hans planering!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0