Det var inte min dag idag

Det har inte varit min dag idag. På morgonen så råkade jag köra in tumnaglen i handflatan så det blev värsta jacket, AJ! Sen när jag hoppas av bussen och gick till jobbet så trillade jag i en lerpöl (!!!) så vänsterbenet på strumpbyxorna och hela vänster converse helt jättebruna av lera :@:@:@ Inte alls kul :( Lite senare på eftermiddagen när vi ätit mellis så bar jag ut en tjejs glas och såg inte att det var mjölk kvar i det så jag vänder uppochner på det för att sätta i diskmaskinen= hava golvet fullt med mjölk :@ ÅÅÅÅH!
Dessutom är jag skittrött så jag ska nog sova efter att jag kollat klart på "Ullared".

Kommentarer
Postat av: Ma

Tror att du skulle behöva ha lite vitaminer som piggar upp nu i höstmörkret? Vi får kolla detta till helgen!

Ta det lugnt i dag!

Kram

2009-11-17 @ 07:10:55
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0