20:59

WÖWÖWÖ nu är det fotbollsgalan och jag sitter typ bara och väntar på att Kent ska spela så att jag kan gå och lägga mig. Skulle inte förvåna mig om dom spelar sist bara för att liksom.
Idag när jag skulle gå från jobbet så skulle jag prova en ny väg till en ny busshållplats. Det gick jättebra, jag hittade direkt och det tog bara en minut att gå istället för min vanliga väg som tar 8 minuter att gå! POWER på sånna nya grejer liksom! Detta resulterar förövrigt i att jag hinner med en tidigare buss, plus att jag kan åka en senare buss till jobbet. Så himla jättebäst!

Sitter och lyssnar på Lasse Lindh (måste förövrigt lägga in på ipoden igen...) justnu. Önskar att jag hade femtio kronor över så att jag kunde köpa hårfärg och täcka över min FÖRSKRÄCKLIGA utväxt! Ser inte riktigt klok ut i huvudet. Ohjustde, lägg på typ 25 spänn så jag kan köpa hårspray, sen blire perfecto!
Förvörigt så kommer mitt liv bli rätt mycket intressantare några helger framöver, eller iaf två stycken. Den 20e åker jag hem för att fira Uffe och helgen därefter åker jag också hem(!!!) fast då tillsammans med Mattias, Stefan och Lina för vi ska på dop då! Alltså kommer det hända mycket för mig nu, trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ma

Det ska bli så kul att du kommer hem!! :) Det gör inget att vi träffas 2 helger i rad!

Kramen

2009-11-10 @ 08:00:00
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0