Duschen kallar...

Jag ska alldeles snart hoppa in i duschen för jag är kall som värsta isglassen! Efter det ska jag nog lägga mig i bäddsoffan och chilla lite, antagligen lär jag somna ganska snabbt ikväll eftersom jag typ inte kunde sova igårkväll. Blev lite ledsen när jag kom att tänka på att jag kanske bara ska bo ihop med Mattias i en månad till, och sen kanske jag flyttar och sen ska vi inte bo ihop på tre år. TRE ÅR, FATTAR NI?! Usch. Men jag vill ju verkligen bara komma in på min utbildning eftersom jag vet vad jag vill, ovh jag orkar liksom inte vänta längre, men samtidigt kommer jag att sakna Mattias som ett as! Det enda jag tycker ska bli kul med att ha en egen lägenhet är att jag kan ha sånna där muffinskuddar från Lagerhouse i soffan. Herregud, jag vet ju ingenting om att bo själv! Typ, när jag ska gå och handla mat, hur gör jag då? Eller ja mat och mat, men typ kött och så, har ingen aning om vart priserna ska ligga för att det ska vara billigt och så. Mattias får väl skriva en fusklista åt mig eller nått. Och jag kan ju typ inte laga mat, och jag kommer inte våga gå och tvätta för att folk kommer typ att skratta åt mig då. ÅÅÅÅH JOBBIGT! Nä men det kommer väl bli bra, bara man kommer in i det, och jag har ju Ansgar (och kanske/antagligen kommer att skaffa en kompis åt honom) så helt ensam blir jag ju inte, men ändå.
Nej nu är mina fingrar verkligen JÄTTESTELA, så jag måste in i duschen nununu!


Kommentarer
Postat av: Ma

Ha ha.... det kommer att gå bra att bo själv! Du kan väl visst laga mat? och handla.... tvätten? det fixar sig alltid!

Ha det gott idag!

Kram

2009-11-13 @ 08:03:47
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men då...klart du fixar det. Det ingår liksom i Vuxenskolan. Mattias får visa dig o så får du öva innan du flyttar så blir det sååå bra...haha

Har du kommit in nu då?? i Västerås eller?

2009-11-13 @ 13:44:11
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0