Jävla skitdator!

Eftersom Ansgar fortfarande är hos veterinären så tänkte jag passa på att spela lite Sims. Brukar inte alls bli så mycket av det nuförtiden eftersom jag får så dåligt samvete för att jag spelar och inte leker med Ansgar. Men idag då så skulle jag spela lite så jag startar spelet, gör en familj och ska sedan börja på att bygga ett fint hus! När jag typ har kommit halvvägs så stängs spelet bara av! :'( WTF??!!! och jag hade inte sparat efterosm det ALDRIG händer att det stängs av, och jag sparar bara precis när huset typ är klart. Fick starta om spelet, göra en ny familj (för den gamla hade försvunnit), men nej spelet stängs av iaf! JÄVLA DÅLIG SKIT DATOR! Har för mig att detta har hänt någongång innan, tror att det gick över av sig själv, så hoppas att det går över snart iaf!

Sitter här och fryser, det är kallt fastän jag skruvat upp elementet på högsta grad, får väl sätta på TV:n, då brukar det bli riktigt varmt och mysigt. Ska in till stan sen och hämta Ansgar mellan 15-16 någongång. Min lilla älskling<3 Både jag och Mattias har varit oroliga idag för hur det har gått för honom, men veterinären som jag träffade imorse var jättetrevlig och sa att hon skulle ringa om det var nått, och hon har inte ringt så det känns bra! ;D

Kommentarer
Postat av: Ninnie

sv; alla personer har ju rätt till sin egen åsikt... frågan är bara vad som är hälsosamt... Pinnsmala modeller kommer aldrig att klara av att hålla sig pinnsmala länge utan bantning (ohälsosamt) eller operation (Risk risk risk)...



Kram

2009-11-06 @ 13:53:42
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ta väl hand om lille Ansgar :-)..Ha en trevlig helg!

Kram Kicki

2009-11-06 @ 14:26:58
Postat av: Anonym

Även jag har tänkt mycket på Ansgar idag!! Hoppas att det går bra för den lilla godingen :)

Ha det gott, vi hörs!

Kramar

2009-11-06 @ 14:27:58
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0