Topp 10 busslåtar

Har ju ett sånt händelserikt liv så jag måste ju skriva om vad jag har gjort idag vaaa! Vaknat, gått till jobbet, kommit hem, drukcit te. Slut typ... Äh, men idag på jobbet så blåste vi såpbubblor och det var kul för dom är fina. Jag blåste en skitstor, alltså då menar jag verkligen SKITSTOR!<3 Och så prövade jag att pussa på en, det smakade såpa. På vägen hem lyssnade jag på en massa bra musik  min älskade ipod. Batteriet höll på att ta slut men klarade sig som väl var, annars hade jag blivit arg och ledsen! Utan musik på bussen blir jag helt jättearg, can't relax you know! Iag så gjorde jag en "Topp 10 lista" på bra busslåtar som passade mig idag, såatte, här kommer den (utan inbördes ordning);
  1. Magiskt men tragiskt- Håkan Hellström
  2. Barn från röda stan- Markus Krunegård
  3. Vals för satan (din vän pessimisten)- Kent
  4. On the count 2 3- Broder Daniel
  5. Nihilisten- Kent
  6. This is the new shit- Marilyn Manson
  7. No I don't remember- Anna Ternheim
  8. Everythins ends- Slipknot
  9. Skyll på mig- Lasse Lindh (Min version är inte lika akustisk som denna...)
  10. Protect me- Placebo
Såatte, dom som bara är fetmarkerade är länkade till youtube, dom som är understrukna är länkade till spotify, om ni vill lyssna alltså! Jag är förörvigt helt besatt av jordgubbstéet som mami skickade till mig, det är SÅ GOTT<3 Måste köpa mer när jag kommer hem nästa helg, såäre! Nu ska jag tvätta bort sminket, ta på mig pyjamas och vänta på att "True Blood" börjar om 31 minuter!

Kommentarer
Postat av: Ma

Va kul att du tyckte om det!! Själv är jag ju inte så förtjust i jordgubbs te... det finns så många andra som är godare :)

Ha det gott i dag, hoppas håret blev bra?

Kramar

2009-11-12 @ 07:26:51
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0