♥ Världens bästa mamma ♥

Jag har typ världens bästa mami! Typ, hon ställer alltid upp om det är något, hon är superschysst och megacool!
Och igår skrev jag ju att jag inte hade pengar till att varken köpa hårfärg eller hårspary, och så får jag ett sms från mamma idag att; "Nu har jag satt in 100:- på ditt konto så du kan köpa hårfärg och hårspary!". Liksom, åååh<333 HUR BRA MAMMA HAR JAG INTE! Gud vad jag älskar dig mamma! (Jag älskar naturligtvis dig även om du inte ger mig pengar, det vet du! ;) )
Tror också hon ksulle bli glad om ni kickade in på hennes blogg!


Kommentarer
Postat av: Ma

Åhh... så gulligt!! Jag blir riktigt rörd!! Klart att jag finns när du/ni behöver det!!

Hoppas att håret blev bra?

Ha de bäst, älskar dej!

Kram

2009-11-10 @ 21:29:36
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0