WOHOOO

"Grattis till vinsten i "Hitta flamingon!" på Kitsch.se!
Du svarade rätt på frågan och vann sedan vår utlottning av ett kitsch-paket värt 200 kronor!
"

WOWOWOWOWOWOW! Jag har vunnit fattar ni?! Jag vinner typ aldrig nått... Hoppas att det blir ett fint paket jag kommer få hem på posten om några dagar, längtar alltså. Om ni också vill vinna kan ni ju alltid kika in HÄR! Förövrigt har denna sidan sjukt många fina saker<3

Nu håller jag på att packa väskan inför helgen. Har bara tagit med mig ett ombyta per dag ( :O ) eftersom jag inte orkar släpa på värsta väskan... Dock har jag med mig ganska mycket mer strumpbyxor och diadem/rosetter så jag kan piffa upp mig lite mer.
Ska ladda ipoden imon och lägga in lite movies på den. Vet inte om jag kommer på en plats med eluttag imon såatte, mm ska bli spännande att se!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0