09:01

Jag har gått upp/vaknat typ jättemycket tidigare än vad jag egentligen skulle ha gjort. Redan vid 08:00 istället för vid 09:30. Fail. Idag har jag ringt DHL angående Ansgars kattträd som vi skulle få avlämnat, men det gick inte så nu måste jag hämta det. Och det gjorde så att jag blev världens jobbigaste girlfriend eftersom Mattias måste hänga med. Vet inte hur trädet är förpackat, kanske i en liten låda, kanske redan färdigmonterat... FÖRLÅT MATTIAS!
Åh ja förresten! Mattias har livit morbror (igen) inatt/idag på morgonen! Hans syrra har fått en liten dotter, Alva! Hon hade väldigt mycket hår och ganska stora öron men var väldigt söt (fick MMS-bild)! Så grattis!
Jag funderar på om jag ska skriva ett övningshögskoleprov innan jag åker till jobbet. Gör nog det om jag får tid över efter att jag fixat iordning mig och lekt med Ansgar!

Bjussar på en bild på Ansgar (tagen igår på vår prominillis). Min lilla älsklingkatt<3

 


Kommentarer
Postat av: Ma

Åhhh... så söt han är!!! Följer han med hem i jul?? Hoppas det :)

Grattais till Mattias! (för att han blivit morbror igen!)

Kramen

2009-10-19 @ 13:07:55
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: elin

Ansgar är ju hur fin som helst! Är det en raskatt? Han ser ut som en Russian Blue. :)

2009-10-19 @ 13:54:38
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Lillapister

Min storasyster har världens sötaste katt:D

2009-10-19 @ 19:38:18
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0