17:19, vardagstankar

Jag är trött som fan, fattar inte varför. Eller det är väl vädret eller nått sånt säkert.
Idag pysslade vi på jobbet, det tyckte jag om. Vi satte ståltråd och pärlor runt glasburkar och gjorde dom till fina ljuslyktor. Sen skulle jag naturligtvis styla till det och försöka göra en rosett i ståltråd. Jag failade ganska hårt och blev fetdissad av tjejerna jag jobbade med (alltså två elever). Det är tacken man får för att man försöker piffa upp nått haha!
Mattias smsade mig för ett tag sedan och frågade om jag verkligen var sugen på ärtsoppa, som vi hade bestämt att vi skulle äta. Jag fattade ju genast att han var sugen på nån annan, onyttig mat. Dock känns onyttig mat på en tisdag väldigt sådär, njaee. Men Mattias fick sin vilja igenom efter att han lovat att vi skulle gå ut och gå i nån timma, så det känns ju lite bättre iaf.
Förövrigt är jag brulat festugen. Ge mig kir och vitt vin, partymusic och gärna några sköna partymänniskor, I promise, jag bangar INTE (JO, INGEN FEST PÅ FREDAG FÖR PÅ LÖRDAG ÄR DET HÖGSKOLEPROVET, MEN ANNARS SÅ ;D )!

Kommentarer
Postat av: Kit

sv.ja, det är fint :)

och jag kan hålla med

så länge man är inomhus ;D



m, jobbigt att vara party när

ingen annan är det xD

hoppas du får en bra dag!

2009-10-21 @ 09:54:28
URL: http://discotetris.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0