18:26

Imorgon ska vi ha lite Halloween-disco på jobbet. Jag ska nog tuppera mitt hår lite och ha mina kattöron på mig (jag hoppas verkligen att jag tog med dom, är faktiskt inte alls så säer på det nu :s.. Jo det hade jag haha var tvunge att springa och kolla!) och sen svart kjol och svart klänning. Jag ska för ovanlighetens skull jobba 8-13 imon, istället för 12-17. Alltså måste jag gå upp vid 06, oh HARD! Och ikväll är det ju "True Blood", så jag kan liksom typ inte gå och lägga mig tidigare heller, haha! Dagens i-landsproblem!
Och idag har förresten Pop åkt till Thailand och ska vara borta i tre hela månader :( Kul för henne, mindre kul för mig!
Sluttjatat nu, ska förbereda lite fetaostsallad till biffarna ikväll (intressant va?), medans jag lyssnar lite på Timo Räisänen<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0