21:37, uppkrupen i soffan

Min frill och mina kattöron blev väldigt uppskattade på jobbet. Det resulterade tillochmed i att vi försökte göra några andra små kattöron till eleverna som dom kunde ha på sig på. Det lyckades sådär, men jag gjorde ett helt fungerande diadem av piprensare och ett par små öron till en tjej, väldigt lyckat måste jag säga och jag tror hon gillade det! För er som inte vet så jobbar jag på en särskola  med flerfunktionshindrade elever på måttlig eller låg begåvningsnivå, och yes, I love it! Nu vet ni det, typ! Jag slutade redan vid 13 idag, så jag åkte hem en stund innan jag åkte till Skrapan, för Mattias skulle köpa en mobil, plus att vi efter det skulle köpa skor till honom. Både mobilköpet och skoköpet blev lyckat (han köpte ett par jättesnygga låga converse som var liksom dubbla, öh svårt att förklara...). Vi åt inne i stan och sen åkte vi hem. Vid Universitetet hoppade det på ett par ryskor i typ 30-års åldern. Dom stod och snackade och så plötsligt sätter sig den ena jämte mig medan hennes kompis tog kort, båda två skrattar vääääldigt mycket. Jag fattade liksom inte riktigt om dom tog kort för att hennes kompis satt i en tunnelbana eller om (herregud vad detta låter egotrippat..!) dom ville ta kort på henne och mig (aka mitt hår?). Iaf tyckte jag det kändes lite konstigt om det skulle ha varit det sistnämnda men aja, får väl hamna i ett ryskt fotoalbum eller nått då.

Imorgon kväll stannar vi hemma. Mattias ska ju jobba hela helgen och jag orkar inte hitta på nått. Blir väl film och godis, as usual!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha ha...asg...du närmar dig kändisvärlden. Cooolast i storstan :-)

Håll dig inne så slipper du fotografer.

KramKram

2009-10-30 @ 08:18:20
Postat av: D E L L A

Grymt söt äru :O

2009-10-30 @ 11:58:08
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: CARRO

sv: ja, verkligen!

2009-10-30 @ 14:55:01
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0