´17:55

Det är höst idag, skämtar inte. Det regnar och blåser. Men det är mysigt så jag ska inte klaga!
Idag har vi varit på IKEA en snabbis. Jag fick sminka mig i bilen påväg dit, det var svårt. Speciellt eyelinern, dock lyckades jag hyffsat bra för att ha gjort det i en skakig bil! Vi köpte iaf en byrå, matskålar till Ansgar, knivvässare, diskbostar. Lite småsaker helt enkelt.
Vi åt lunch hemma hos Stefan&Lina, sedan gick jag ner till Topshop's- Outlet på Greve Turegatan, och hittade två jättesöta klänningar till halva priset<3 Sånt gillar vi!
När jag kom hem hade Mattias börjat sätta ihop byrån, jag skulle hjälpa till men har ju inget tålamod när det gäller sånt så jag ville helst slå sönder byrån, haha, så jag lämnar byrån åt Mattias. Han ska förvörigt iväg på party ikväll, jag ska vara hemma, äta god mat och kolla på BD-dokumentären<3 Lovely!






Bilder från igår när vi var ute och åt;



Kommentarer
Postat av: CARRO

sv; tack, ska kolla på monki då ;)



anygg outfit!

2009-10-03 @ 18:27:34
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0