Fredagsmys

Idag har jag som sagt handlar godis i Mörby centrum. Dagens händelse eller nått? Träffade Mattias vid T-jarlen och vi handlade mat. Vi åt kött med hackelbackspotatis till kvällsmat. Herregud, detta kan ju bli en slags blogg för vad jag äter och handlar för någon mat varenda dag. Mm vet at ni tycker det är jätteintressant, därför ska jag lägga in en bild på mitt godis som jag köpte idag (mest gör jag det ara för att visa vilken fin burk man fick ta godiset i<3).



Ikväll, alldeles nyss, ringde Lina (Mattias brorsas flickvän/blivande wife) mig och undrade om jag ville följa med hon och hennes syrra och kolla på brudklänningar åt Lina. JA liksom! Hur kul som helst, och så slipper jag vara ensam hemma sålänge också! Tackar!

Kommentarer
Postat av: Ma

Mmm, vad gott. Vilken fin burk/mugg?!

Vi ska köpa godis imorgon!!

Kram Ma och pannan :)

2009-10-16 @ 22:18:46
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: LillaPister

Den var superduper söt, vill också ha, nu!!!:D

2009-10-22 @ 15:20:21
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0