Hektisk dag

Det var en hektiskt dag idag. Gick hemifrån 11:00 och kom hem igen typ 18:15 tror jag. Jag, Lina och hennes syrra har sprungit mellan olika affärer, åkt tunnelbanor och kikat på kartor. Vi har letat efter klänningar och Lina har typ provat skitmånga fina som ni inte får se hur dom ser ut för det är en heeeeemlis! Jag däremot såg en jättefin klänning som jag kan tänka mig att ha på mitt bröllop, kostade bara 11500:-, bild kommer imon för jag orkar verkligen inte lägga in, beskära och såntdära.
Ikväll har Mattias och jag ätit och kollat på "Hål i väggen", och pluggat lite Högskoleprov. Det jävla provet kan ju bara sticka och dö, iaf diagram- och logikdelarna. SUG!
Imorgon ska jag ta en riktigt långt sovis, om inte Ansgar väcker mig alltför tidigt, annars har jag nog inget mer planerat än att träna på HP...

Btw, det blev svarta kinaskor för att det regnade ute och var en massa vattenpölar. Ingen bra kombination...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0