Hovmantorp 20:37

Flyget hem i förmiddags/eftermiddags gick bra. Jag sov alla 55 minutrarna och vaknade med att The Ark sjöng i mina öron. Uffe hämtade mig och vi handlade på City Gross inför mammas födelsedagskalas imon.
Jag kom hem, ockuperade köksgolvet med mina saker, snackade med Anna innan vi bestämde oss för att gå ut och gå en runda för att sen sticka ner till Ica och hyra film. Tog med mig kameran<3 Fotade litegranna fast det var så kallt om händerna.
När vi kom hem skulle vi laga mat. Det gick åt helvete rent ut sagt. Första gången jag misslyckats med att göra mat, good job! Istället för kyckling med oliv&paprikasås och pasta blev det kycklingbitar med pasta och chipsdip. Man tager vad man haver liksom. Anna och jag har även dött av skratt ett antal gånger här i köket när vi skulle fixa en saffranskaka till mami, hej övertrötta.
Och jag har saknat allt skvaller man hör här hemma, så himla mycket små samhällen<3












Här är lilla Ansgar<3, som Elin ville se!

Kommentarer
Postat av: yasmine

ser exakt ut som min katt ^^

fin!

2009-10-10 @ 12:40:23
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Fina bilder iaf, och söt katt! :)

2009-10-10 @ 12:45:49
URL: http://www.thelifeofmia.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0