09:30

Godmorgon!
Har precis vaknat, ligger nedkrypen under täcket i bäddsoffan och kollar på Bumbibjörnanra, haha! Ska väl snart äta frullis, sedan ska vi träffa Anna-Li. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, jag föreslog att vi skulle gå och fika någonstans. Jag har typ aldrig fikat i Stockholm, bara på typ Wayne's Coffee två gånger.
Idag står det storstädning på schemat. Det känns riktigt skitigt här hemma, fastän det egentligen inte är det. Dammsuga och tvätta golven blir det iaf (jag har äntligen fått tillbaka min skurmopp!).
Nej nu måste jag smsa Anna-Li och kolla när vi ska ses!

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Jaa, det tycker jag att vi gör rätt i, Julshopping, here we come:D

2009-09-27 @ 13:34:36
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0