11:56

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon! Vaknade vid typ 11:30, nu har jag precis avslutat min frullis bestående av te och två rostade mackor! Kollar på USA Wipeout, haha skitroligt faktiskt.
Idag får vi se vad som händer. Det kanske är fest ikväll men jag vet inte om jag orkar/vill gå. Eller jag vill gå men ändå inte, jobbigt;
Plus-sida: Kul att festa, får vara lite med Mattias på en lördagkväll (!!), träffa hans kompisar, festaaaaa<3
Minus-sida: En massa okänt folk (jag gillar inte okänt folk), kan antagligen inte se snygg ut (aka Panda), VAD SKA JAG SÄGA NÄR JAG SKA BETALA INTRÄDE??!
Som ni ser, en massa saker att ta in i beräknandet!

Nu ska Ansgar få sina 15 minuters lek så han blir en luuugn katt ;D

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Haha, vadå Vad du ska säga när du betalar inträde? Kom igen, ut och festa :D festa åt mig också isåfall, jag sitter hemma och är skitförkyld!!

2009-09-19 @ 13:30:32
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-09-19 @ 13:32:32
URL: http://indas.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0