13:53

Nu är kattlådan inköpt och jag tror faktiskt att detta kan bli bra, inget mer skvättande av sand på golvet alltså, skönt! Jag har precis varit ute med Ansgar lite i sele och... FAN! Nu kom jag på att jag skulle passat på att vädra lägenheten medans vi ändå var ute, men glömde jag det inte, som typ alltid?!
Jag har faktiskt varit duktig idag och kollat in AMS-platsbank, men det fanns seriöst inte ett ända jobb som jag kunde söka, såvidare jag typ inte vill blu murare eller är målare med yrkesbevis? Blä säger jag bara, haha!
Förresten så tycker jag att dte luktar höst ute, det är mysigt för jag gillar hösten. Det är fina färger på löven (man kan hoppa i lövhögar<3), man får ha på sig halsduk plus att dte känns så mycket bättre att sitta inne och kolla på film när man vet att det är kallt och regnigt utanför!

Förresten, ni ska få se bilder på hur vi bor bor här uppe i Sthlm sen! Ska bara städa iodrning först, haha!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0