Long way home

Innan, när jag skulle sticka till affären, hade jag bara tänkt att gå till Konsum för jag ville hem snabbt igen (för jag var/är trött). Jag vehövde verkligen hårfärg, men dom hade ingen på Konsum :O Så jag bev irriterad och gick till Ica istället. Tro det eller ej, DOM HADE INTE DET DÄR HELLER!! What the fuck liksom?! Två affärer i ett samhälle, och ingen har hårfärg, katastrof. Faktiskt! Så det var inte så mycker mer att göra än att slänga sig på tuben till Mörby och köpa hårfärg där. Herregud, jag som var så himla ful när jag gick ut. Skämtar inte nu, haha, det var verkligen katastrof; Svart tröja, vit kofta, rosa chinos och ROSA KINASKOR! HAHAHA! Helt osminkad var jag också och håret uppsatt i en slarvig toffs. Hmm jorå, några fick sig nog ett trevligt skratt!

Nu sitter jag uppkruepn i soffan, äter cheeseballs och kollar på "Sveriges fulaste hem". Om 50 minuter börjar "Morden i Midsomer", och efter det ska jag nog faktiskt ta och sova, sådeså!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Vart håller Mattias hus hela tiden?? :P

2009-09-18 @ 19:52:33
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0