Myskväll 090915

Jag åkte ju som sagt till Odenplan igår, och där möttes jag av Mattias som hade köpt rosor till mig! Första gången jag fått rosor/blommor utav honom! Så fina var dom, alldeles röda. Vi gick iaf vidare till Hemmakväll, och där fick jag köpa en massa godis, mums! Jag älskar Hemmakvälls godis! :D Plockade en massa gott, typ, gelégrodor, dumle, sura band och en massa sånt. Mattias köpte chips och cola zero. Vi gick därifrån och mattias undrade om jag var hungrig, och vad jag ville äta! Jag som är så dålig på att bestämma haha, men tillsist så skulle vi gå till Pizza Hut, men vi hittade visst inte dit/Mattias trodde att PH låg på en gata som den inte gjorde. Då valde vi istället att äta på Taco Bar, för jag hade aldrig ätit där innan. Fetingstark mat, men annars jättegott! Vi låg visst lite föra hans tidsplan, så vi gick en sväng på Åhlens, för det var det enda stället som var öppet. Och, haha justde! Innan det så frågade Mattias om jag ville veta vad vi skulle göra efter maten. Jag typ; "Hmm, nää det är ju roligare om det är en överraskning" och Mattias typ; "Åh men jag vill att du ska veta..." Då visade det sig att vi skulle se bio, men han hade glömt bort vilken biograf/vilken tid bion började, så han var tvungen att hämta ut biljetterna och kolla! :p Vi skulle se "Inglorious Bastards" och den var faktiskt riktigt bra! :D Jag var dock fett nervös vid ett par tillfällen, så jag typ satt och skakade haha! Men well ska inte säga förmycket om det är någon som ska se den... Jag tycker iaf att den var helt klart sevärd, så typ se den om ni inte har gjort det!
Vi kom inte hem förens vid 00:10 eller nått sånt. Mattias gick och la sig och jag fixade iordning blommorna och lekte med Ansgar så han skulle kunna sova. Men vid 05:30 vaknade vi av ett väldigt brak, och då hade ju Ansgar vält hela vasen med rosor, och hela köksbordet var blött, inklusvie min laptop! </3 Både jag och mattias flög ur sängen och tack och lov att my boyfriend vet hur man handskas med datorer som råkat ut för en och annan olycka kommer jag nog kunna använda den igen, det återstår att se om ungeför ett dygn!
Iaf, världens mysigaste kväll igår<3



Kommentarer
Postat av: Marcus

Myspys :D



Fast Tarantino stavar det "Inglourious Basterds".

Alltså medvetna stavfel i båda orden. Intresseklubben ^^

2009-09-16 @ 21:48:39
Postat av: Ma

Åhh...va mysigt! Kul när man blir överraskad :D

Men jag saknar er här hemma!!! Alla 3!!

Ha de gott!

Kram

2009-09-17 @ 08:35:10
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0