Nervös

Uh vad jag är nervöööööös! WHY?! Jag brukar aldrig bli nervös inför jobbintervjuer... Dock tror jag det är för att detta är så himla luddigt liksom. Det är ju en familj jag ska jobba hos, inte ett företag, och jag måste ställa en massa knepiga frågor om kontrakt, arbetsuppgifter och uppsägningstid. Plus att vi ska träffas på en offentlig plats, på ett fik. Och jag måste beställa någonting (och ni som känner mig vet att jag inte är bra på att beställa och absolut inte i pressade situationer), plus att jag måste leta upp den här kvinnan, för jag ve tinte alls hur hon ser ut! :O Äh, nu känner jag att jag stressar upp mig själv, stop it!
Nu ska jag dra på mig skorna och traska iväg! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Kicki

men oj va spännande...Alla Lycka till!!!

Hoppas det går bra... så klart det gör.

Kram

2009-09-09 @ 15:03:45
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0