Samma nätter väntar alla

Ida-Lisa och jag var ju på Maxi-Hälla och Ikea idag. Köpte billiga rabatt-grejer på maxi, typ tacokrydda för en krona, och mariekex för tre kronor. Sånt blir man glad av! Och så åt vi billig mat på ikea, plus att jag köpte tolv galgar så att jag äntligen kunde hänga upp mina klänninar (tyvär räckte dom inte, så måste köpa typ fyra till). Det var iaf jättekul, så vi kommer cykla dit fler gånger.
Nu har jag städat typ hela lägenheten, och nångång i veckan kommer det nån för att "rengöra ventilationskanalerna" samt att "rensa inkanaler och spiskåpa". Haha, jag har inte ens nån spiskåpa så detta ska bli intressant!

Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Jag sa ju det, du skulle ha haft 24! ;P haha

2010-04-18 @ 23:37:31
URL: http://idastrecklisa.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hur långt är det att cykla till IKEA?

Önskar jag kunde ha cykelavståd till IKEA.

Att förena nytta (cykelmotion) med nöje (IKEA).

2010-04-19 @ 12:53:39
Postat av: Cheapo

Marcus: Det är typ 3,4 km från mig, så det är bara 400meter längre än vad jag har till skolan, asnice!

2010-04-19 @ 13:07:13
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0