Tentafest

Festen igår var väldigt kul, som synes i mitt inlägg under ^^ Var inte alls bakis idag när jag vaknade vilket var förvånande, men bra!


Vi förfestade och åt pizza hos Marie


Jag har knästrumpor med fina rosetter


Gulligull


Gulligull


Gulligull


Pussade på Maries panda innan vi gick iväg för att träffa våra klassfriends


Och här är våra klasskompisar


Gulligull


Efter en fail "efterfest" så drog vi hem till Marie och hade egen efterfest där och åt upp resterna av pizzan samt pizzasalladen. Det var gott och behövligt.


Och jag provade min nyinköpte kjol. Sen cyklade jag hem och somnade.

Kommentarer
Postat av: Popsyster

ååh vart har du hittat din söta kjol?

har letat överallt efter en vit sån!<3

2010-05-02 @ 21:12:24
Postat av: Arddblog6522

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-05-18 @ 12:41:13
URL: http://arddblog6522.blog366.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0