A B C look at me, watch me go

På ett sätt längtar jag verkligen tills skolan sätter igång igen; förutom att jag typ nästan varje dag får träffa mina bästa Västeråsvänner så har jag ju faktiskt en anledning att få fixa till mig och ha fina kläder! Jag har blivit så himla sunkig nu under sommaren, liksom när jag jobbade så gick jag bara dit med håret uppsatt i en toffs och helt osminkad, inte ens mascara hade jag. Galet. Det enda positiva med det är ju typ att man kan klia sig hur mycket man vill i ögonen utan att få hela ansiktet täckt med mascara... Fast då har jag hellre mascara på mig och väntar med att klia mig i ögonen. Och förövrigt så får jag FINALY ha nagellack på mig igen!!!!! Bäst.

Yes, I am utseendefixerad.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag ska försöka o bli bättre på o blogga =P man har bara så mycket annat för sig så det glöms bort..men kolla min andra blogg:

www.sandrajohanoknodden.blogspot.com



Lite mer om graviditeten där om du/ni e nyfikna =)



Hoppas allt e bra me dej! Supermysig lägenhet/rum du har btw! =D Kram



2010-08-22 @ 10:52:03
URL: http://www.sandysretro.blogspot.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0