Goodnight

Godkväll alla människor där ute!
Jag lyssnar på "Makthaverskan" och ska väl snart sova, tror inte det går men får se, är alldeles för rädd. Idag har jag jobbat, och ska göra det alla dagar denna veckan utom på onsdag för då är jag leeedig! På torsdag ska jag kolla på The Ark i Växjö, och imon ska jag till Mattias och grillirilla! Om 14 dagar åker jag tillbaka till Västerås och så vill jag kolla på Johnossi's spelning i Stockholm i november, hoppas jag kan då alltså! Förresten så har jag typ stukat min stortå (hatar förövrigt det ordet/namnet) haha ^^ Lekte lite för vilt med Ansgarpälsklingen och trillade= jag lyckas få in stortån under foten och lägget hela min tyngd på just den foten= himla superdupermega ont! Haha så klumpigt alltså. Nu börjar "Scrubs" så jag ska lägga mig under filten och kika lite på det! Puss och godnatt på er alltså!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0