Och när din sjukdom tagit dig ska jag ge någon gata ditt namn



Jag är genomblöt för jag har cyklat he från sjukhuset där jag har träffat allergi-doktorn och tagit lite prover och såntdära. Jag är fortfarande inte allergisk mot katt mohahaha, men björken är lika dålig som vanligt. Doktorn blev typ sur på mig när jag sa att jag hade katt, men jag blev fett glad när jag inte var det minste känslig ens! Har fått nya mediciner utskrivna samt har fått prova att ta en epipenspruta på mig själv. Det gjorde/gör mycket ont.

Nu funderar jag på om jag ska duscha, är som sagt genomblöt och jag fryser. Inte helt okej känner jag. Eller så kansk jag bara dricker en kopp te och myser ner mig under min Hello Kitty-filt. Får se hur jag gör, har inte bestämt mig än. Imon börjar jag skolan igen och vi har en himla massa föreläsnigar i denna kursen, hoppas dom är roliga!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Epipen </3



Epipenspruta är ingen höjdare. Jag slog (med betoning på slog) en sådan genom jeansen och in i benet/låret på en lirare i somras. Men det hjälpte hans allergiska reaktion/chock, men fy fan vad läskigt. Nästan som scenen i Pulp Fiction där Travolta drar en adrenalinspruta i Thurman :/

2010-08-30 @ 17:42:19
Postat av: belle

men guuuu vad är det för spruta :O ? & hur går det på sjukthuset? jobbar du nu eller pluggar du? :***

2010-08-30 @ 19:00:10
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com
Postat av: belle

+ om du inte kan ha kvar ansgar kan jag ta honom åååååå vil ha honom då!!! <3

2010-08-30 @ 19:00:58
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0