Someone else's heart, pumping someone else's blood



Alltså jag är så förbannat trött idag. Fattar inte? Gick upp vid halv tio, åt frullis men sen var jag tvungen och lägga mig och sova en timme till för det gick liksom inte att vara vaken. Helt sjukt. Och idag hinner jag verkligen inte vara trött, har en massa saker jag måste fixa och sådära innan jag åker till Mattias imon.
Nu har jag ätit en bit vit choklad och ska dricka en kopp mango-te i hopp om att bli lite piggare. Tänkte gå ut och gå en runda men nu ser det väldigt grått ut och jag misstänker att det kommer regna ganska snart, och då har jag ingen lust att vara ute och gå.

*Tjugo sekunder gick det, sen kom regnet*

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0