Varje litet steg

I'm back in Västerås! Nu har jag planerat att ägna hela denna dagen åt att typ städa min tv-hylla, dammsuga och tvätta golvet. Hmm, kanske inte världens roligaste men what to do liksom? När jag satt på tåget skrev jag förövrigt in en massa saker i min kalender som jag måste göra dom kommande veckorna, ex. boka tandläkartid. Har värsta ångesten inför detta för det kommer bli så satans dyrt och man vill ju kanske inte lägga alla sina sommarjobbspengar på en jädra tandläkarräkning. Hoppas att mina tänder inte är så illa ute som jag tror dom är... Och så upptäckte jag tyvär att jag nog inte kan gå på Johnossis spelning i Sthlm i November eftersom det är min första dag på praktiken. Får hoppas att dom spelar i vår eller nått sånt så jag kan se dom då!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0