Västerås.

Jag är i Västerås nu. Resan upp gick som smort, förutom sista biten hem från stationen då hjulet påmin rullväska lyckades lossna, så jag fick släpa dne hela vägen hem samtidigt som jag försökte ta det så försiktigt som jag kunde med Ansgarälsklingen<3
Imorgon ska jag äntligen köpa en säng! Den är skitful men det kommer inte synas för jag har ju liksom en madrass på den så det gör inget. Sen när jag har piffat till det här hemma har jag tänkte att visa er hur jag bor. Nu ska jag äta knäckebrödsmacka med ägg. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, va roligt med bilder på hur du bor, det vill jag se :D och ska lägga upp bilder på mina katter : :

2010-08-16 @ 20:59:03
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: Marcus

Ska sängen upp på sovloftet sedan då?

Eller det är vardagsrummet som gäller? Hihi.

2010-08-16 @ 22:32:13
Postat av: Marcus

Vet inte om du såg svaret om filmen i min blogg.

Men hyr den kvinna, hyr! "Where the wild things are".

2010-08-16 @ 22:33:09
Postat av: Cheapo

Marcus: Den ska stanna kvar nere, kommer aldrig våga sova där uppe!

2010-08-17 @ 09:58:28
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0