Come, let's pray for the weekend, babe

Fredag:
Var på party hos Marie tillsammans med Ida-Lisa och Catti. Först var alla helt fnissiga men sen blev alla helt sensitive och grät lite och sådär! Så kan det bli ibland. Iallafall, alla utom Marie drog till mcdonalds och så köpte vi mat där och tog med oss det upp till Cattis gemensamma kök och åt där och höll på att skratta ihjäl oss när vi upptäckte att vi tagit med oss typ tusen påsar mcdonaldssalt och tappat hälften utanför köksdörren. Sen blev vi trötta och gick hem, fast jag cyklade iochförsig, fattar inte att jag inte trillat en enda gång än när jag cyklat hem från en fest,  hmm...





Lördag:
Var inte alls sådär himla megabakis (tack resorben!), vilket var bra för jag och Catti skulle till skolan och vara fetingamitiösa och skriva på vår hemtenta. Och sen på kvällen åkte jag och alla mina västeråsvänner hem till Ida-Lisa och så kollade vi på movies, skrattade, pratade och sen sov alla över och vi blev helt hungriga mitt i natten så då gjorde vi mackor och te och satt och mumsade på medans vi kollade på en skräckis. Jag vågade dock inte dricka mitt te för rädsla att hälla ut det över någon om jag skulle bli för rädd.







Söndag:
Vaknade hos Ida-Lisa och vi åt frullis och sen cyklade jag hem, skrev på hemtentan och sen åkte jag och Catti till skolan och lämnade in den så det är typ det jag har gjort idag. Fast ikväll måste jag gömma Mattias julisar för han kommer visst och hälsar på mig en snabbis imon, åh!

Kommentarer
Postat av: catti

mysiga bilder, mysig helg!! :D

kommer dock inte ihåg att vi tog en bild i köket? xD hahahah

2010-12-12 @ 20:59:03
URL: http://catherinerocio.blogg.se/
Postat av: Frank

Gud vilken fin klänning!

2010-12-14 @ 19:49:00
URL: http://www.popkent.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0