Kan jag inte ens se min nervösa tunna hand som söker din



Ska dra in till stan nu med Mattias och Linnéa, har tänkt att shoppa lite julisar och sådära. Och igår kollade vi på "The exorcism of Emily Rose", kan ju vara bästa skräckisen alltså.
Haha oh my, måste berätta vad som hände natten till i fredags. Jag skulle ju jobba tidigt på fredagen, alltså skulle jag gå upp vid 05. Klockan 00:38 vaknar jag och för får mig att klockan är 05:38 och att tåget går om en halvtimme. Jag kastar mig upp ur sängen, slänger på mig kläderna och ska börja äta frullis. Är riktigt irriterad över att jag inte har hört veckarklockan ringa, och för att min väggklocka visar alldeles fel (00:45), men så börjar jag fundera och typ kollar mobilkockan och äntligen fattar jag att klockan bara är kvart i ett! Hahah så där står jag färdigklädd mitt i natten, redo att gå till mitt tåg hahaha, klockrent ^^

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nja, helt ok film, men är man såld på skräck så finns det hur många som helst som är klasser bättre. Dock en ok rulle, som sagt. Om än inte skrämmande. Å andra sidan kan jag inte på rak arm komma på en enda skräckfilm som hittills har lyckats skrämma upp mig, inte ens då jag såg filmer som "Motorsågsmassakern", "Hajen" eller "Exorsisten" på lågstadiet.



En skada redan skedd, hehe :p

2010-12-04 @ 14:53:27

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0