På drift

Är hos papi och Åsa i Göteborg nu, kom hit igårkväll. Så idag har jag varit med Åsa i Borås och handlat dom sista julisarna, och så har jag skaffat mig en ny foundation. Hatar det, hittar ingen som passar bra och mitt ansikte blir typ som en fucking torrboll varende gång jag har på mig foundation. Why?! Iallafall, imon ska Anna klippa mig, har alldeles förlångt hår nu känner jag såatte, känns bra att fixa det. Och på fredag är det julafton och min julklänsla är typ minust hundra, usch! Det ska bli fint att ha på mig min nya jul/nyårsklänning. Hoppas den passar fortfarande bara, hmm... We'll see!

Kommentarer
Postat av: lisa

åh. du kanske ska ha någon underlagskräm innan du använder foundation? jag blir också jättetorr av det nämligen. så jag börjar alltid med lite ansiktskräm typ. :)



kul att du är i både borås och gbg - där jag också befinner mig nu. :D

2010-12-23 @ 19:23:08
URL: http://gogopop.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0