08:08

Fattar inte vad det är med mig. Sov 10 timmar inatt och var ändå tvungen att släpa mig upp ur sängen, hade kunnat legat kvar och sovit ett bra tag till Knäppt! Sitter och kollar på nyheterna och dricker mango- och persikoté, det är gott, nästan lika gott som jordgubbsté.
Annars sitter jag och funderar på hur fasen jag ska ta mig till Sthlm på torsdag. Dör ju om jag inte kan komma dit, för då missar jag kent! Får väl typ påbörja resan vid 12 eller nått, så har jag ju åtta timmar på mig att komma fram. Ska iaf åka ner till tågstationen idag och snacka med dom och se vilke tåg dom tycker jag ska ta, eller nått sånt. Ikväll kanske det blir bio, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Terjehilde

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-01-27 @ 14:58:49
URL: http://terjehilde.blog24h.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0