08:45

Tjabba! Nu ligger jag i bäddsoffan hemma hos Mattias. Det är mysigt. Har precis har värsta gosstunden med Ansgar, (tror han passade på att kela när Mattias åkte för att hämta sin frack :P ) och snart ska jag fixa lite frullis.

Igår när jag kom så hade Matias fixat VÄRSTA myskvällen! Typ, han hade strött ut rosenblad på körsbordet och lagt en jttefin stor ros på bordet, plus tänt en massa ljus, mysig musik och megagod mat! Till förrätt var det halloumi- (och en del var utskärda i hjärtanformer<3) och mozzarellaos, gurka, paprika och sallad. Till mat blev det ugnsgrillad fläskfilé med (jag tror det iaf) vitlökssmör i och klyftpotatis! OH MY vad gott! Har jag inte världens bästa pojkvän liksom?<3 Och sen då så hade han bäddat ut bäddsoffan, och på där låg det chips, choklad, dricka och en Ansgar haha :p Vi kollade iaf på en knäpp film som jag blev förvirrad av så vi såg inte klart på hela utan somnade typ runt 22, men värsta myskvällen jag dör<3

OCH JAG KUNDE ÄTA CHIPSEN OCH MATEN FÖR JAG KOM I MIN KLÄNNING WOHOOWOHOOO!

Kommentarer
Postat av: Ma

Supermysigt! Härligt att bli överraskad <3

Ha det så gott på middagen i kväll!

Kram till er båda! Älskar er.

Ma

2010-02-05 @ 09:25:08
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

Trodde jag aldrig om Mattias;) haha mysigt ju!! Vad var det för film?? Hurra för klänningen!

2010-02-05 @ 11:33:05
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jag sade ju att klänningen skulle passa som handen i handsken. Och vilken charmör Mattias är. Vad var det för "dricka"? Inte den där fulmixen som han bjöd på under Tivolirock 2008 väl? :p

2010-02-05 @ 11:51:13

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0